Ha nem vagy elégedett, visszakérheted a pénzed az Apple-től. De hogyan?

Ha az ember vásárol valamit, benne van a pakliban, hogy mégsem lesz elégedett a termékkel, vagy szolgáltatással. Ilyenkor a tudatosabbak fogják magukat és visszaviszik a boltba a elégedetlenségük tárgyát, vagy reklamálnak a szolgáltatónál. Az elégedetlenség előfordulhat egy, az iTunes Store-ban vásárolt appal kapcsolatban is, jó hír, hogy indokolt esetben innen is visszakaphatjuk a pénzünket. Elméletileg zenével, videóval és könyvvel kapcsolatban is lehetőségünk van reklamálni a vállalatnál, bár az ezekkel kapcsolatos visszatérítés nem éppen valószerű.

A hibajelentés elsőre nagyon körülményesnek tűnik, az Apple jól el is rejtette a lehetőséget (ki szereti a tudatos vásárlókat?), ha azonban egyszer megtaláltuk, onnan nagyon egyszerű dolgunk van, az egész ugyanis egyetlen értelemszerű weboldalhoz vezet, amelyhez természetesen angoltudás szükséges: ReportAProblem.

A linkre kattintva bejelentkezhetünk az Apple ID-nkkel, és azonnal megjelennek előttünk a vásárlásaink, mindegyik mellett egy Report a problem feliratú gombbal.

report-a-problem

Erre kattintva az alábbi felület ugrik elő:

report-problem-1

 

Habár az Apple ügyfélszolgálatán magyarok is dolgoznak, egyértelműen jobban járunk, ha angolul írjuk le a problémánkat röviden, lényegretörően, jó indoklással a visszafizetést. Ez lehet azért, mert:

  • nem azt kaptuk, amire a leírás alapján számítottunk,
  • nem működik az app (és optimálisan 15 nap után sem kaptunk választ a fejlesztőktől),
  • nem akar települni az alkalmazás

Néhány napos levélváltást követően visszautalják a pénzt a számlánkra, amely kb. 2-3 héttel később meg is érkezik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük