Nem nagy meglepetés, hogy melyik lett az idei év legértékesebb márkája

tim-cook-1-billiont-iphone

Habár sokan kritizálják a Tim Cook vezetése alatt álló Apple-t, az Interbrand mégis az almás vállalatnak ítélte a 2016 legértékesebb márkája címet, amely értéke a tavalyi évhez képest 5 százalékkal emelkedett. A szakértők a lista összeállításakor figyelembe veszik többek között a cégek termékeinek és szolgáltatásainak pénzügyi teljesítményét, a prémium jellegét és a felhasználókat vonzó erejét is.

Az Interbrand elemzése alapján összeállított lista második helyén a Google állt, aki a minap mutatta be “Apple konkurens” új mobiljait. A harmadik helyezett a Coca-Cola, míg a negyedik a Microsoft lett. A Top 100-as listába új belépőként üdvözölhetjük idén a Tesla-t és a Dior divatmárkát is. Az Apple örök riválisa, a Samsung idén csak a hetedik.

A világ öt leggyorsabban fejlődő brandje a Facebook (48 százalékos növekedés), az Amazon (33%), a LEGO (25%), a Nissan (22%) és az Adobe (21%).

Az Apple és a Google 4 egymást követő évben is egyaránt a toplista élén állnak. A teljes listát ezen a linken tekintheted meg.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük