Az iPhone 8 felhasználók egy része nem örül az iOS 11.3-nak

PRODUCT(RED) iPhone 8
Fotó: Apple

Egy szoftverfrissítés az új funkciókon túl a hiba- és teljesítményjavításra koncentrál, tehát elvileg a telepítése után sokkal jobban működik a készülékünk. Elvileg… Az Apple legfrissebb szoftvere, az iOS 11.3 viszont nem ezt hozta, hanem némi bosszúságot a felhasználók számára.

Számos iPhone 8 felhasználó jelezte ugyanis, hogy a szoftver telepítése után az érintőképernyő nem reagál, ezzel működésképtelenné téve a készüléket. Az érintettekben közös, hogy a készülékek kijelzőjét nem hivatalos Apple szervizben javították harmadik féltől származó alkatrészekkel.

Hivatalos álláspont még nincs az üggyel kapcsolatban, de egyre többen állítják, hogy a problémát egy speciális, az érintőképernyőt vezérlő chip okozza. Pontosabban az, hogy a nem hivatalos szervizek a képernyő csere során csupán magát a kijelzőt cserélik, a chipet nem frissítik, ami így az új szoftverrel nem működik együtt.

Fotó: iFixit

Korábban is volt hasonló eset, akkor az Apple szoftverfrissítésben javította a hibát, egyelőre azonban még nem tudjuk, a mostani problémára milyen megoldás érkezik, így akinek már nem hivatalos Apple szervizben javított iPhone 8 készüléke van, egyelőre ne frissítsen.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.