Nem ingyenes? Nem baj, megvesszük!

Fotó: TechCrunch

Az App Annie felmérése szerint egyre többet költünk alkalmazásokra, idén az eddigiekhez képest sokkal több appot töltöttünk le és jócskán fizettünk is értük.
Idén összesen 113 milliárd appot töltöttünk le, 10 százalékkal többet, mint tavaly és több mint 76 milliárd dollárt költöttünk ezekre, ami a tavalyihoz képest már 20 százalékos növekedés.
Az Apple App Store és Google Play Áruházból összesített adatok szerint természetesen a legtöbb pénzt a játékok hozták.

Egy további felmérés szerint az appok vásárlásával egyenes arányban egyre több órát töltünk azok használatával is, egy átlag felhasználó naponta 3 órát, ami a 2017-es adatokhoz képest 10 százalékkal több.

A legnépszerűbb “nem játékok” kategória éllovasai idén a Facebook Messenger, a Facebook, a WhatsApp, a TikTok (az ex Musical.ly) és az Instagram. A legtöbb bevételt a Netflix, a Tinder, a Tencent Video, az IQIYI és a Pandora Music hozták.

Fotó: iPhonehacks

A legnépszerűbb játékok idén a Helix Jump, a Subway Surfers, a PUBG Mobile, a Free Fire és a Love Balls. A legtöbb bevételt a Fate/Grand Order, a Honour of Kings, a Monster Strike, a Candy Crush Saga és a Lineage M produkálta.

Egy előzetes felmérés szerint 2019-ben az appokra költött összeg már 122 milliárdra emelkedhet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..