48 országra kiterjedő felmérést készített a Google az Ipsos közreműködésével. Az adatok magyarosítása végett többen is megtudhattuk, hogy a tavalyi első negyedév 22 százalékos okostelefonos használata a 16 évesnél idősebb hazai válaszadók körében az idei első három hónap végére már 34 százalékosra emelkedett. Érdekes az is, hogy bár az okostelefon-tulajdonosok mindössze fele használja készülélkét mindennap, közel kétharmaduk sosem megy el otthonról nélküle. Kissé viszont aggasztó az a függőség, melynek eredményeképp tízből hárman inkább a tévéjüktől válnának meg, mint az okostelefontól.
A legnépszerűbb időtöltés mondanom sem kell, hogy a közösségi hálózatok felkeresése, ez a válaszadók 84 százalékának szinte hobbija, a telefonokon elérhető appoknak köszönhetően rengetegen vannak, akik állandóan be vannak jelentkezve pl. a Facebookba.
Az online vásárlás is gyakori, a megkérdezettek háromnegyede keresett már rá termékekre vagy szolgáltatásokra, és a keresések 20-25 százaléka vásárlással is végződött. A mobilos vásárlás akadályát sokan a hitelkártya-biztonsággal kapcsolatos aggályainak és a képernyőméretből eredő
kényelmetlenségeknek tudta be.