A McDonald’s is rákapott a virtuális világra. Svédországban a Happy Meal menükhöz olyan VR-szemüveget adnak, amely a menü dobozából, valamint egy ahhoz illeszkedő, a lencséket is tartalmazó betétből szerelhető össze, és a bele helyezett okostelefon révén kelthető életre.
A Happy Goggles-nak nevezett szemüveghez egy saját játék is tartozik, amelyben egy sípályán kell lejutnunk, természetesen 360 fokos látómezővel.
A kampány március 5-ével és 12-ével induló két hétvégén, összesen 14 étteremben és 3500 példányban kerül kiadásra.
Az étteremlánc elmondása szerint ha a tesztprojekt sikeres lesz, a szemüveg a világ más részein is megjelenhet majd a menühöz rendelhető extraként.
A közelmúltban a Coca-Cola is bemutatott egy hasonló koncepciót, ám a szintén kartondobozból kialakított VR-szemüvegkeret önmagában semmire sem jó.