Nem jelent teljes garanciavesztést, ha nem hivatalos szervizben cseréltetjük iPhone-unk kijelzőjét!

Tampa iDoctors

A nem hivatalos szervizekben történő kijelzőcsere akkor nem jelent garanciavesztést, ha a rákövetkező javítás teljesen független az előzőleg kicserélt, utángyártott kijelzőtől – áll az Apple egy múlt heti belső tájékoztatásában. Eddig ugyebár bármilyen harmadik fél általi javítás a teljes garanciát és a kedvezményes készülékcsere lehetőségét is elvette.
A fenti kritériumon túl feltétel, hogy a készülék még a garanciális időszakon belül legyen, mert ha már lejárt a jótállás, csak fizetős javítás vehető igénybe. Ha időközben a felhasználó egy eredetire szeretné kicseréltetni az utángyártott kijelzőt, akkor természetesen a fizetős kijelzőcsere díját kell kifizetnie.

iFixit

Amennyiben megállapítják, hogy a készülék hibáját egy utángyártott alkatrész okozta, legyen szó Lightning-csatlakozóról, hangerőszabályzó és egyéb gombokról, vagy esetleg akkumulátorról, a hivatalos szervizpartnerek elutasítják a hivatalos szerviz lehetőségét.

Az Apple tájékoztatásában leírtak szerint ez egyelőre csak az amerikai és kanadai felhasználókra érvényes, de várhatóan mindenkire nézve igaz lesz.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük