A Facebook az elmúlt időszak balhéival sok felhasználó bizalmát veszítette el, éppen ezért igyekeznek hasznos újdonságokkal jelentkezni.
Kedden a közösségi oldal bejelentette új hirdetési formáját, amely az AR-re épül.
Az AR-hirdetésekkel a különböző termékeket már a vásárlás előtt is “kipróbálhatjuk”, ugyanis a kiterjesztett valóság segítségével lehetőségünk lesz a megvásárolni szándékozó eszközt, kiegészítőt a valós környezetünkben tesztelni a “Tap to try on” gombbal.
A Facebook termékmenedzselésért felelős alelnöke, Ty Ahmad-Taylor elmondása szerint az újfajta hirdetésekkel a vásárlói élmény egy magasabb szintre emelése a cél, nem mellesleg a cégek segítségére is van az értékesítésben.
Az első ilyen hirdetést a Michael Kors adja, itt a napszemüvegek között válogatva meg is tudjuk nézni, hogy áll nekünk az adott darab.
A kiterjesztett valóság hirdetéseket egyelőre az amerikai felhasználók egy igen csekély része teszteli csak.