Kiterjesztett valóság reklámok a Facebook-on? Már tesztelik!

A Facebook az elmúlt időszak balhéival sok felhasználó bizalmát veszítette el, éppen ezért igyekeznek hasznos újdonságokkal jelentkezni.

Kedden a közösségi oldal bejelentette új hirdetési formáját, amely az AR-re épül.

Az AR-hirdetésekkel a különböző termékeket már a vásárlás előtt is “kipróbálhatjuk”, ugyanis a kiterjesztett valóság segítségével lehetőségünk lesz a megvásárolni szándékozó eszközt, kiegészítőt a valós környezetünkben tesztelni a “Tap to try on” gombbal.

Fotó: Facebook

A Facebook termékmenedzselésért felelős alelnöke, Ty Ahmad-Taylor elmondása szerint az újfajta hirdetésekkel a vásárlói élmény egy magasabb szintre emelése a cél, nem mellesleg a cégek segítségére is van az értékesítésben.

Az első ilyen hirdetést a Michael Kors adja, itt a napszemüvegek között válogatva meg is tudjuk nézni, hogy áll nekünk az adott darab.

A kiterjesztett valóság hirdetéseket egyelőre az amerikai felhasználók egy igen csekély része teszteli csak.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük