Az Apple alkalmazottak nem próbálják az iPhone X-re rábeszélni az ügyfeleket

Fotó: Apple

Angela Ahrendts elmondása szerint az Apple Store alkalmazottai nem próbálják majd az ügyfeleket az iPhone X-re rábeszélni. Az Apple retail menedzsere a CNBC-nek tett interjújában azt mondta, az Apple felismerte, hogy az ügyfeleik különböző igényekkel vannak és nem mindegyikük igényli a legdrágább iPhone modell megvásárlását.

“Egymás között a mottónk: egy iPhone mindenkinek. Azt szeretem kérdezni, hogy kinek vásárolsz? Neki mire van szüksége? Ezt meg tudjuk tenni a Mac és az iPad esetében is, akkor a telefonokkal miért nem?” – fejtette ki Ahrendts. 

Rábeszélni az új iPhone X-re amúgy sem lenne érdemes a felhasználókat, hiszen a KGI Securities elemzője, Ming-Chi Kuo globális készlethiányt kiált. Szerinte ugyanis az Apple által november 3-ra beharangozott értékesítési starton világszerte csupán 2-3 millió új készülék lesz készleten, holott az első forgalmazásos hétvégéken az eddigi tendencia azt mutatja, hogy legalább 10 millió készülékre lenne igény.

Fotó: MacRumors

Kuo értesülései szerint mindezeket a komponenshiány okozza, a beszállítóknak ugyanis meggyűlt a baja az elegendő mennyiség legyártásával az antennarendszer és a széles látószögű kamera nyomtatott áramköri lapjait, valamint a FaceTime által használt infravörös projektorokat illetően.

Bárhogy is legyen, elvileg október 27-én indul az előrendelés, bár egyesek szerint ez a dátum még az is lehet, hogy csúszni fog.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..