A Samsung legújabb reklámjában tulajdonképpen vicc tárgyává teszi az Apple iPhone-jait. A hirdetésben 2007-től 2017-ig sorra veszik azokat a hiányosságokat, amelyekkel évről évre szembesül a megrögzött iPhone rajongó, miközben barátnője a legújabb Galaxy modelleket használja.
Gúnyolódnak a tárhely bővíthetetlenségén, az érintőtoll és a vízállóság hiányán, a kis méretű kijelzőn, a jack-csatlakozó elhagyása okozta kellemetlenségeken és a vezeték nélküli töltés képességének hiányán egyaránt. A reklám a “Frissíts Galaxy-ra” felszólítással ér véget.
A Samsung hirdetésére nem sokkal később a válasz is megérkezett, de nem az Apple részéről. A Motorola adott ki egy videót, amelyben folytatta a Samsung reklámját. Az ő változatuk vége természetesen az lett, hogy a Samsung már nem menő, az új csúcsmobil a Moto Z2 Play, aminek egy exkluzív tartozéka is van: egy Moto Insta-Share Projector.
A Facebook-on a hirdetést ráadásul merészen, egyből a Samsung-nak címezték a következő szöveggel:
“Imádtuk a hirdetésed Samsung Mobile USA, de úgy gondoljuk, elfelejtettétek a befejezést…”
Kíváncsian várjuk, vajon lesz-e folytatás.