Az iPhone X bemutatása után már született egy kigúnyoló összehasonlítás az Apple zászlóshajója és a Samsung közel 2,5 éves okostelefonja, a Galaxy S6 között.
“Kedves iPhone X-felhasználók, üdvözlünk benneteket 2015-ben”– állt a kép tetején.
Aaron Simmonds készítette és tette közzé Twitterén a lenéző hangvételű “plakátot”, ennek megosztásakor sokan megvédték a Samsungot, hogy nem ők gúnyolták ki az Apple-t, hanem csupán egy Android fan. Ez így teljesen igaz is.
A legújabb Samsung reklám azonban már egyértelmű: a vállalat vicc tárgyává teszi az Apple iPhone-jait!
A reklámban 2007-től 2017-ig veszik sorra azokat a hiányosságokat, amelyekkel évről évre szembesül a megrögzött iPhone rajongó, miközben barátnője a legújabb Galaxy S modelleket használja.
Gúnyolódnak a tárhely bővíthetetlenségén, az érintőtoll és a vízállóság hiányán, a kis méretű kijelzőn, a jack-csatlakozó elhagyása okozta kellemetlenségeken és a vezeték nélküli töltés képességének hiányán.
A reklám végén még beszúrják a “Frissíts Galaxy-ra” felszólítást, amolyan kegyelemdöfésként.