Máris jelentkeztek az első Samsung Galaxy S9 problémák

Fotó: Samsung

A februári MWC első napján mutatták be a Samsung idei zászlóshajóit, a Galaxy S9 és S9+ okostelefonokat. Az előrendelést követően már az első tulajdonosok élesben is tesztelhetik az újdonságokat, ám alig pár hetes használat után már problémák adódtak a készülékekkel.

A felhasználók visszajelzései szerint az egyik legsúlyosabb probléma, hogy az érintőképernyő néhol nem reagál. Hiába nyomkodják, nem érzékeli a tapintást. Többen is jelezték a hibát, ám nem minden esetben ugyanazon a ponton nem reagál a kijelző.

Fotó: Samsung

Ez az érzékenység növelésével vagy gyári visszaállítással többségében orvosolható volt, de néhány felhasználónak teljesen újra kellett cserélnie hibásan működő telefonját. A Samsung reagált az esetre, vizsgálódnak, de megoldással egyelőre nem jelentkeztek.

Egyes visszajelzések szerint a kamerával is akadnak gondok, amelyek bizonyos szögekből, napfényben történő fényképezéskor fordulnak elő.

Fotó: Samsung

A megoldás minden bizonnyal gyorsan érkezik, nyilvánvalóan a vállalat nem szeretné megismételni a 2016-os Galaxy Note 7 hiba során keletkezett bevételkiesést és fogyasztói elégedetlenséget.

 


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..